Optimalizace trati Ostrava – Kunčice – Frýdek-Místek – Český Těšín vč. PEÚ a optimalizace železniční stanice Český Těšín
Optimalizace řeší rekonstrukci trati, včetně její elektrizace. Stavba navazuje na připravované koridorové stavby „Optimalizace trati Bystřice nad Olší – Český Těšín“ a „Optimalizace trati Český Těšín – Dětmarovice“.
V tomto úseku je podrobně je řešena rekonstrukce staničních, mezistaničních a přejezdových zabezpečovacích zařízení, dálkové ovládání zabezpečovacího a sdělovacího zařízení v žst. Frýdek-Místek a žst. Dobrá u Frýdku-Místku.
Z pozemních objektů byly realizovány 3 nové objekty trakčních měníren (žst. Dobrá u Frýdku-Místku, žst. Český Těšín, žst. Albrechtice) a provozně technologická budova u nákladového nádraží v oblasti průmyslové zóny Nošovice.
KLIENT: | Moravia Consult Olomouc a. s. |
REALIZACE PROJEKTU: | 2007 – 2012 |
Rozsah prací:
- dokumentace pro územní rozhodnutí
- inženýrská činnost
- autorský dozor
